Betalingskort

Det første betalingskort er gratis. Det bliver bestilt automatisk og sendt til barnets hjemadresse.

Begynder dit barn i 0. klasse i starten af et nyt skoleår, vil betalingskortet blive udleveret af skolen når de går i 1. klasse.

For at forebygge, at betalingskortet ikke kan misbruges af andre, kommer billedet op på skærmen, når kortet bliver brugt. Det er kortejerens ansvar, hvis kortet forsvinder.

Mister eleven betalingskortet, skal I bestille et nyt på Roskilde Kommune Betalingskort. Det koster 35 kr. og bliver sendt med posten til elevens adresse. Gebyret dækker omkostninger til produktion og forsendelse.

Opfyldning på kort

Se i vedhæftede vejledning hvordan der sættes penge ind på betalingskortet.

Mistede kort

Der bliver ofte fundet tabte kort. De bliver indleveret på kontoret og så lagt i lærernes dueslag.

vejledning betalingskort_0.pdf

Shape Created with Sketch.